corneliahutter

Alla inlägg under november 2012

Av cornelia hutter - 28 november 2012 20:36

Ska sova nu men syns imorgon

Av cornelia hutter - 28 november 2012 15:46

Vet att jag inte bloggat på typ 3 dagar tror jag så tänkte berätta lite om min vecka

Måndag:hände inte alls mycket var med becka och sedan gick hon hem

Tisdag:becka kom på morgonen hängde med efter skola. Och sen sov jag hos henne

Onsdag:idag;)idag har inte hänt något utom att det känns som mitt huvud ska sprängas men vi hörs senare tjaoo

Av cornelia hutter - 25 november 2012 22:26

jag skrev ju att mamma hade kommit med 3 dåliga nyheter och jag tänkte berätta om detta 

är sjukt ledsen och jag behöver verkligen massa stötning på bloggen:(


1.min kusin skulle in och ta en vanlig jäv*a spruta så tog doktorn fel spruta så han ruttnar inuti sig han ligger och skriker natt och dag för det gör så ont:(

tänk att ligga på ett sjukhus och bara veta att man snart kommer dö för man har fått fel spruta och man börjar och ruttna:`(detta går ej att bota och han vet att han snart kommer att dö:`(

USCH!!


2.min morfar har cancer och han kommer också att dö:`( jag älskar min morfar och jag vill absolut inte att han ska dö han mår skit och behöver stor styrka

så skriv en kommentar och ge han styrka skriv (morfar) så ger ni han styrka.Till min kusin kan ni även kommentera (Kusin) så ger ni han styrka med dom blir tacksamma om ni skriver en kommentar eller två så kör på;)hejhå:)  

Av cornelia hutter - 25 november 2012 19:30

Haha här kommer min helg eftersom jag inte har bloggat något

Detta är min helg:)

Av cornelia hutter - 23 november 2012 07:21

Ok igår blev det knappt någon bloggning men jag har inget att skriva om:(
Men idag och resten av alla dagar i mitt liv så lovar jag att jag ska blogga järnet

Eftersom jag inte vet hur man lägger ut videosar så gör jag inlägg istället om mig och alla andra punkter men jag ska försöka ta lite bilder på mig och vara mycket bättre på att ta outfitsbilder
Eftersom min fotograf är sjuk så kan hon inte ta outfitsbilder:(
Men hon får krya på sig
Men snart ska jag till skolan tjaoi

Av cornelia hutter - 22 november 2012 07:28

Tjoo grymt glad cheyy eftersom jag slipper gå till skolan för mamma kör mig:)
Haha idag ska jag och catta baka pepparkakor hmm undra om det kommer gå bra:Shihi

Japp det kommer vi nog hålla på med hela dagen (efter skolan)
Idag har vi idrott och man får själv välja vad man vill ha och jag sk ta gymmet;)
Men idag tänkte jag kanske göra 1 och 2 videon eftersom jag gjorde 1 förra veckan men den kom aldrig upp;(jaja puss

Gangster

Av cornelia hutter - 21 november 2012 23:52

Har fått surfplattan nj och det är just den jag bloggar ifrån men ska försöka ta bild på den imorgon för är för trött för att göra det nu men tjaoo

Av cornelia hutter - 21 november 2012 07:32

Det blev inget bloggande igår för va så himla trött så orkade knappt ta mig ur sängen var även med becka så där gick tiden åt idag var jag dubbelt så pigg
Och glad kände jag mig imorse
Idag ska jag göra läxa:(och sen kommer syrran och det ska bli dunder kul eftersom jag saknar henne:)
Men vi har aldrig kunnat bada hemma hos mamma för då blir det översvämning men dom fixade det igår och klart skulle jag bada direkt haha det var så mysigt och sitta helt ensam i badkaret och bara drömma;)
Men tjaoo sålänge

Ovido - Quiz & Flashcards