corneliahutter

Alla inlägg under november 2012

Av cornelia hutter - 18 november 2012 15:17

Är hos becka just nu men tjaoo sålänge

Av cornelia hutter - 18 november 2012 10:53

Vaken nu gött:)

Skulle tränat men usch nej orka jag och becka ligge här helt själva och spelar på telefonen mn tjaoo

Av cornelia hutter - 18 november 2012 00:19

Är hos Jessica vi har fack skit kul fest all night men tjaoo och godnatt

Av cornelia hutter - 17 november 2012 19:25

Tjaoo är hemma hos Jessica nu så tjaoo

Av cornelia hutter - 17 november 2012 19:25

Tjaoo är hemma hos Jessica nu så tjaoo

Av cornelia hutter - 17 november 2012 11:46

Väntar på becka just nu för vi ska vara med varandra idag ska bli grymt kul
Eftersom jag inte har träffat henne på jätte länge men just nu är jag ute med bella på en morgonptomenix
Det är faktiskt riktigt skönt i luften
Men tjaoo sålänge

Av cornelia hutter - 17 november 2012 11:01

Tjenare tjenare

Har precis vaknat och ska väl snart gå upp om jag ens orkar ta mig upp ur min sköna säng:)
Skulle egentligen sovit nu men min söta hund väcker mig när hon snarkar;) haha sööt<3

Blir kanske att vara med becka idag är frisk nu så varför inte liksom:)

Tänkte även starta med vecka 1 idag så idag ska det handla om mig tror jag:/

Ska kolla det sen men vi hörs

Puss ;)<3

Ett litet gulligt collage jag gjorde igår:)

Hmm

Av cornelia hutter - 17 november 2012 00:12

Tänkte göra en liten rolig sak på min blogg som jag tänkte ha i 15 veckor
Jag gör en video varje vecka

1.Första veckan ska handla mig hela veckan kommer handla om mig då även annat såklart men lite speciellt om mig

2.andra veckan tänkte jag berätta om varför jag valde störa blogga

Som typ varför jag bytte bloggportal och massa annat såklart:)

3.tredje veckan ska det handla om mina djur;)

4.fjärde veckan ska det handla om vad Jag gör när jag inte är i skolan

Som typ spelar på mobilen:)

5.femte veckan ska det handla om mitt rum;)

Typ såhär ser mitt rum ut

6.sjätte veckan ska det handla om smink;)

7.sjunde veckan ska det handla om kläder;)

8.åttonde veckan ska det handla om mina vänner.

Typ jag ska intervjua mina kompisar

9.nionde veckan ska det handla om min familj

10.tionde veckan ska det handla om vad jag ska ha för projekt på bloggen

11.elfte veckan kommer jag ha vad jag kommer ha för dagens grejer

Typ varje dag kommer jag ha dagens tips

12.tolfte veckan kommer jag bara ha musik på bloggen ;)

13.trettonde veckan ska jag ha såhär ser pappas lägenhet ut:)

14.fjortonde veckan ska jag ha såhär ser mammas lägenhet ut:)

15.femtonde veckan varför gjorde du detta??


Ovido - Quiz & Flashcards