corneliahutter

Alla inlägg den 19 november 2012

Av cornelia hutter - 19 november 2012 21:40

Vet att klockan inte alls är mycket men visst är jag trött ändå:(jobbigt men ska försöka sova som kommer gå åt skogen men ska försöka ihjälafall var precis ute med bella och såklart blev det inga bilder men jag hoppas ni nöjer er med bara ett inlägg och någon annan bild men natti natti


Haha drömmer hon om ninja eller??;)

Av cornelia hutter - 19 november 2012 17:48

tja just nu bloggar jag frånn datorn men tjaoo sålänge

Av cornelia hutter - 19 november 2012 15:02

Tjaoo har precis kommit från skolan oc ska nu gå och handla

Men nu ska jag fortsätta att handla tjingeling

Av cornelia hutter - 19 november 2012 15:01

Tjaoo har precis kommit från skolan oc ska nu gå och handla

Men nu ska jag fortsätta att handla tjingeling

Av cornelia hutter - 19 november 2012 11:37

Ny vecka nya tag:)

Idag är det måndag och jag är i skolan mår super och är grymt glad
Vet ej vrf men gillar ju skolan och jag har saknat skolan när jag ar vart sjuk men vi hörs senare

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards