corneliahutter

Alla inlägg den 18 november 2012

Av cornelia hutter - 18 november 2012 23:22

Är big fett trött men kan inte sova blir arg på sånt;(

Men får la kolla grejer på mobilen så somnar jag nog tillslut men vi syns imon

Ps.usch vilket onödigt inlägg

Men med detta inlägget säger jag godnatt dröm söt

Av cornelia hutter - 18 november 2012 21:36

Eftersom det blev en sen natt igår/idag så känner jag mig fruktansvärt trött....zzz
Eftersom jag gick och la mig kl 03.30 så är jag dunder trött så ska försöka sova:)men idag har det varit väldig dåliga uppdateringar liksom jag skrev typ bara nu är jag med becka...sen skrev jag inget mer så blev väldig tråkig uppdatering idag men tänkte berätta lite kort om vad jag har gjort idag
Först och främst gick jag upp kl 10.00.....zzz så har bara sovit i 6 1/2 timme inte bra;(
Sen käka jag och becka frukost
Macka och yoghurt mmmm:)
Sen la vi oss i sängen igen och kolla telefonen och lite annan skit sen fick vi fort klä på oss och sticka till beckas mamma där gjorde vi la inte så mycket lekte med hundarna.. Rocky och Ronja sen blev det la inte så mycket mer jag drog hem vid 17.00 och käka sen blev det att äta glass och mysa med pappa och kolla solsidan sen hoppa in. En snabb dusch haha gick sket fort duschade på 5 min haha sen eller nu ligger jag i sängen och kollar på telefonen men vi hörs imon eller senare


Haha peace och min percing

Av cornelia hutter - 18 november 2012 18:10

Shit!!vad trök jag har men tjaoo

Av cornelia hutter - 18 november 2012 15:17

Är hos becka just nu men tjaoo sålänge

Av cornelia hutter - 18 november 2012 10:53

Vaken nu gött:)

Skulle tränat men usch nej orka jag och becka ligge här helt själva och spelar på telefonen mn tjaoo

Av cornelia hutter - 18 november 2012 00:19

Är hos Jessica vi har fack skit kul fest all night men tjaoo och godnatt

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards