corneliahutter

Alla inlägg den 10 november 2012

Av cornelia hutter - 10 november 2012 22:08

Blev inte att vara länge ute idag för är så himlans trött men ska försöka sova nu så tjaoo

Av cornelia hutter - 10 november 2012 19:19

Blev en liten mysig utekväll idag med några kompisar men ska inte skriva mer sen tjaoo

Av cornelia hutter - 10 november 2012 14:41

hej idag blir det att bara slappa kanske slänger in en video lite senare men ska strax fixa mig och sedan blir det affären 

men tjaoo sålänge :) 


ps.blir ingen bild nu ;)

Av cornelia hutter - 10 november 2012 10:23

Yeey vaknade kl 06.05 helt crazy men som tur somnade jag om och vaknade nu!
Idag vet jag faktiskt inte va jag ska göra blogga blogga och blogga kommer jag göra idag tror jag mår illa så blir ju inte att göra något jobbigt idag men tjaoo sålänge

Av cornelia hutter - 10 november 2012 00:34

Ska sova nu så godnatt blir mycket mer uppdatering imorgon för min blogg sjunker alltså av att jag har dålig uppdatering men ska försöka bättre imorgon men godnatt

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards