corneliahutter

Alla inlägg under november 2012

Av cornelia hutter - 6 november 2012 21:43

Tänkte visa min garderob för er men blir i slutet bilderna kommer men med detta inlägget säger jag även godnatt trött på alla och allt :( men gonatt;)

Bilderna berättar mest själv

Av cornelia hutter - 6 november 2012 20:16

Kollar på tv och har hämtat min hund hos pappa och ska snart bädda av min säng lägga ut bild på min garderob sen finns det inte så mer att göra jo gå ut med hunden en gång till

Av cornelia hutter - 6 november 2012 19:03

Då var jag klar med garderoben bilder kommer senare på den men just nu kollar jag på tv och snart är det djurakuten nu kan ni även följa mig på blogkeen Corneliahutter.bloggplasten.se
Men vi ses senare tjaoo
Sötnosen

Av cornelia hutter - 6 november 2012 15:40

Fixat bloggen precis:) och den blev la ok ska fixa den bättre senare men sålänge får det bli denna:)
Har precis ätit och ska snart fixa i min nya garderob jag fick för typ 1 timme sedan men nu ska jag pilla och fixa i min garderob och äta godis bloggar mer senare tyckte ni bloggen blev bra??

Av cornelia hutter - 6 november 2012 14:22

Har ej hunnit blogga något i skolan men nu har jag landat i soffan och skriver på bloggen och ska snart kolla blogkeen,instagrame och Facebook

Men jag har inte hunnit blogga för en i min klass har brutit armar hoppas det går bra men tänkte fixa designen på bloggen nu hoppas det går bra:S

Av cornelia hutter - 6 november 2012 08:04

Vi kan börja med min söta hund

Bella:ja hon heter bella och är 6 år hon biter alla i näsan hehe:) hon är en riktig busunge nu finns det typ inget att skriva om henne men vi fick bella när hon var 3
Smulan:smulan är 8 år och hon kallas mördarkatten för hon är en liten bitter Maja vi fick henne redan när hon var 1 månad
Wilma:Wilma har vi inte haft sålänge för det är min låtsas mammas katt hon är tretton år och hon pratar väldigt mycket alltså mjauar men tjaoo
Bella och min gamla katt

Av cornelia hutter - 6 november 2012 07:39

Tjenixen tänkte jag skulle skrivit ett längre inlägg om mina djur nu men jag försov mig 10 min så jag tänkte göra det i skolan sen istället :) men just nu går jag till skolan och det är iskallt:S

Av cornelia hutter - 5 november 2012 23:43

Berätta om mig handlar ju detta om
:)

Jag är en tjej på 12 vintrar snart :S rätt bra på att uppdatera inte världsbäst men 5 inlägg per dag är la inte så svårt?? Jag älskar att ta kort och tillbringar mycket tid till skolan och självklart mina kompisar får ja inte glömma

Jag är singel och sökande och hade ju aldrig varit fel med en pv (pojkvän) min högsta dröm är att bli en känd bloggare och det är just därför jag är här jag har 3 "små djur" haha inte jätte små en katt i 13 årsåldern som jag Asså snart ihjälafall :)
Har även en bus katt som är i 8 årsåldern söt men kallas tyvärr för mördat katten för hon är en liten mördare sen har jag världens bästa söta underbara och underbaraste hund (går in på djuren mer i ett eget inlägg som bara handlar om djuren)
Lite senare kanske eller imorgon
Men jag är en sprallig tjej med ofta glatt humör utom om någon är dum då är jag inte så snäll tillbaka;( sådan är jag då!! Jag går i skolan som alla gör och mitt intresse är att träna små hundar just nu tränar jag bara min egna hund såklart men till sommarn ska jag nog sommar jobba som hund tränare!!:) eller något annat måste tjäna pengar så jag kan köpa lite grejer jag vill ha resten får mamma köpa hehe:) klart jag har en mamma och en pappa min mamma är glad och ofta på bra humör utom när jag och min syster Caroline tjatar med varandra :S min syster kan ni läsa om i hennes och hennes kompisars blogg (www.nattstad.se/foreveryoung) tror jag :S hehe hoppas ihjälafall hon är världs störande ;) hehe
Pappa fick en hjärnblödning när jag var 5 men han kan gå och mår mycket bra men det är klart att vi hjälper han väldigt mycket men jag tycker bara det är roligt om ungefär 3 veckor ska vi flytta till en större lägenhet då jag kommer få ett eget rum ;) glad cheyy
Och pappa ska flytta ihop med sin tjej ;) ännu gladare tjej;)
Jag kan tyvärr inte berätta så mycket mer om mig jo jag fyller år den 12 februari och är född 2000 men nu har jag faktiskt inte något mer och berätta kommer säkert på något men då skriver jag ett till inlägg men nu ska jag nana så imorgon slänger jag in ett inlägg om mina djur och såklart mycket annat hur mitt rum ser ut och massa annat

Bellsan ( min hund)

Ovido - Quiz & Flashcards