corneliahutter

Direktlänk till inlägg 25 november 2012

ledsen

Av cornelia hutter - 25 november 2012 22:26

jag skrev ju att mamma hade kommit med 3 dåliga nyheter och jag tänkte berätta om detta 

är sjukt ledsen och jag behöver verkligen massa stötning på bloggen:(


1.min kusin skulle in och ta en vanlig jäv*a spruta så tog doktorn fel spruta så han ruttnar inuti sig han ligger och skriker natt och dag för det gör så ont:(

tänk att ligga på ett sjukhus och bara veta att man snart kommer dö för man har fått fel spruta och man börjar och ruttna:`(detta går ej att bota och han vet att han snart kommer att dö:`(

USCH!!


2.min morfar har cancer och han kommer också att dö:`( jag älskar min morfar och jag vill absolut inte att han ska dö han mår skit och behöver stor styrka

så skriv en kommentar och ge han styrka skriv (morfar) så ger ni han styrka.Till min kusin kan ni även kommentera (Kusin) så ger ni han styrka med dom blir tacksamma om ni skriver en kommentar eller två så kör på;)hejhå:)  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cornelia hutter - 31 december 2012 01:24

Hej nu heter min blogg www.nattstad.se/marilynmonroe Följ mig puss:*...

Av cornelia hutter - 30 december 2012 11:59

Hej!! Idag fyller pappa år och därför ska jag på kalas!!

Av cornelia hutter - 30 december 2012 01:18

Tjo idag hände det inte alls mycket men har typ myst med Nea,Carro och catta så mysigt;) Men åt lite gott idag och har även fått massa nya grejer kommer mer bilder och videosar imorgon puss:*...

Av cornelia hutter - 29 december 2012 10:17

Tjo Idag har jag inte gjort något än så länge för vaknade precis men puss:*...

Av cornelia hutter - 29 december 2012 00:56

Tjo,idag har jag gjort nada har bara gått runt i mysbrallor och spelat sims 3 Köpte det igår och jag är grymt nöjd med mitt köp,men idag är det fredag eller för vissa lördag men ja har typ inget att skriva men tänkte mer lägga ut bilder men puss:...

Ovido - Quiz & Flashcards