corneliahutter

Alla inlägg den 10 december 2012

Av cornelia hutter - 10 december 2012 22:07

Nu ligger man i sin varma säng och myser med sin hund i sitt nya rum och nya täcke
Vet att det har blivit dåligt med uppdatering idag men ska försöka bättre imorgon har typ inte tid för vi ska få betyg nästa vecka och det är självklart jag vill ha bra betyg så jag måste öva sen så har jag även lucia på torsdag och då blir det massa övning till det Och sen har jag knappt någon tid över men det blir bättre på fredag för då är betygen satta och då kan jag inte göra bättre och även lucia är över då men vi hörs imorgon puss:*

Av cornelia hutter - 10 december 2012 22:07

Nu ligger man i sin varma säng och myser med sin hund i sitt nya rum och nya täcke
Vet att det har blivit dåligt med uppdatering idag men ska försöka bättre imorgon har typ inte tid för vi ska få betyg nästa vecka och det är självklart jag vill ha bra betyg så jag måste öva sen så har jag även lucia på torsdag och då blir det massa övning till det Och sen har jag knappt någon tid över men det blir bättre på fredag för då är betygen satta och då kan jag inte göra bättre och även lucia är över då men vi hörs imorgon puss:*

Ovido - Quiz & Flashcards