corneliahutter

Alla inlägg den 2 december 2012

Av cornelia hutter - 2 december 2012 22:38

Med detta inlägg vill jag säga godnatt pussisar cotte :*

Av cornelia hutter - 2 december 2012 20:14

Någon som är social





En idiot till en Annan idiot !!
Lördag 1 dec 13:43
Kan du inte skriva mer din blogg är tråkig och du har jätte ful desaing !


Haha kan ej stava vem du än är

Av cornelia hutter - 2 december 2012 20:08

Tjing:)
Menade inget med överskriften men hade inget annat att skriva om
Men nu sitter jag ihjälafall och kollar på solsidan och sen ska jag hoppa in i ett mysigt bad och bara slappa men nu ska jag fortsätta kolla
Och i slutet av inlägget kommer massor av bilder

Men puss:*
Nu kommer bilderna;)

Av cornelia hutter - 2 december 2012 12:01

Godmorgon!!
Idag blev en rätt tidig morgon vaknade kl 09.00 och jag tänkte typ vart är jag??men sen kom jag på att jag var hos farmor hihi;)
Vi åt jättegod frukost och sen blev jag helt plötsligt jätte sugen på att ta kort och vips så tog jag kort på massa julsaker som farmor har pyntat med;)
(Bildena kommer i slutet)
Sen gick jag och Carro ut och hade snöbolls krig men hon frös så vi gick in
Och nu sitter vi och kollar på magi på waverly place eftersom det inte finns något annat att kolla på :D

Men här kommer bilderna

Ovido - Quiz & Flashcards