corneliahutter

Alla inlägg den 7 december 2012

Av cornelia hutter - 7 december 2012 20:30

Tjing fyy vad sur jag är på mig själv Asså jag har inte bloggat på hela veckan känner mig så sjukt arg men nu jädrar ska vi blogga så tummarna brinner haha nej men här kommer min vecka:)

Måndag:kom hem till mamma och becka hängde med hem hi flyttade massor av lådor och jag och becka byggde ihop 2 garderober och packade upp massor av lådor;)

Tisdag:lillbecka hängde med hem och vi packade upp ännu mer lådor och åkte pulka grymt kul;)

Onsdag:hade utvecklingssamtal och lillbecka hängde med hem vi packade upp lådor och åkte pulka hehe jag åkte in i ett träd medans massa killar kollade på sjukt pinsamt;)

Torsdag:lillbecka hängde med mig hem sen åkte vi hem til henne och jag sov där tills idag mysigt;)

Fredag: haha lång historia men jag tar det först på Morran kom becka på att hon inte hade pluggat inför ett test imorse så det fick vi göra sen när vi skulle åka till skolan fick vi punka och kom nästan 5 minuter försent men vi hann precis innan det ringde puuh sen kom jag hem till mamma och jag och min syster gick på julmarknad jätte mysigt jag köpte en one direction tröja till Carro och det fick hon i tidig julklapp;) men nu sitter jag och kollar på xfactor heja awa puss:*

Random bild när jag var liten

Ovido - Quiz & Flashcards