corneliahutter

Alla inlägg den 1 december 2012

Av cornelia hutter - 1 december 2012 13:36

Cho igen är svin trött men måste snart hoppa in i duschen men cya<3

Av cornelia hutter - 1 december 2012 09:41

Cho idag är det 1 december
Och det betyder att man får öppna första luckan idag och att det är 24 dagar kvar tills det är julafton;)

Har inte alls bloggat bra denna veckan så nästa vecka då kör vi på måndag tänkte jag även börja med det där jag skrev om att jag skulle ha varje vecka

Nästa vecka kan det bli lite dåligt med uppdatering eftersom vi ska flytta då och det ska bli grymt skönt

Igår var jag på fest och det var grymt bra musik god snacks och mycket dans roliga lekar
Haha;)
Och resten av veckan har bara vart bra
Vi har tränat lucia som in i bomben och det har också gott grymt bra;)
Idag blir det ej utgång för ska vara med min farmor och farfar och det ska bli mysigt;)
Resten av helgen blir det bara att slappa och det ska bli skönt att inte vara ute så mycketen vi hörs
;*

Ovido - Quiz & Flashcards