corneliahutter

Direktlänk till inlägg 18 november 2012

Trött

Av cornelia hutter - 18 november 2012 21:36

Eftersom det blev en sen natt igår/idag så känner jag mig fruktansvärt trött....zzz
Eftersom jag gick och la mig kl 03.30 så är jag dunder trött så ska försöka sova:)men idag har det varit väldig dåliga uppdateringar liksom jag skrev typ bara nu är jag med becka...sen skrev jag inget mer så blev väldig tråkig uppdatering idag men tänkte berätta lite kort om vad jag har gjort idag
Först och främst gick jag upp kl 10.00.....zzz så har bara sovit i 6 1/2 timme inte bra;(
Sen käka jag och becka frukost
Macka och yoghurt mmmm:)
Sen la vi oss i sängen igen och kolla telefonen och lite annan skit sen fick vi fort klä på oss och sticka till beckas mamma där gjorde vi la inte så mycket lekte med hundarna.. Rocky och Ronja sen blev det la inte så mycket mer jag drog hem vid 17.00 och käka sen blev det att äta glass och mysa med pappa och kolla solsidan sen hoppa in. En snabb dusch haha gick sket fort duschade på 5 min haha sen eller nu ligger jag i sängen och kollar på telefonen men vi hörs imon eller senare


Haha peace och min percing

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cornelia hutter - 31 december 2012 01:24

Hej nu heter min blogg www.nattstad.se/marilynmonroe Följ mig puss:*...

Av cornelia hutter - 30 december 2012 11:59

Hej!! Idag fyller pappa år och därför ska jag på kalas!!

Av cornelia hutter - 30 december 2012 01:18

Tjo idag hände det inte alls mycket men har typ myst med Nea,Carro och catta så mysigt;) Men åt lite gott idag och har även fått massa nya grejer kommer mer bilder och videosar imorgon puss:*...

Av cornelia hutter - 29 december 2012 10:17

Tjo Idag har jag inte gjort något än så länge för vaknade precis men puss:*...

Av cornelia hutter - 29 december 2012 00:56

Tjo,idag har jag gjort nada har bara gått runt i mysbrallor och spelat sims 3 Köpte det igår och jag är grymt nöjd med mitt köp,men idag är det fredag eller för vissa lördag men ja har typ inget att skriva men tänkte mer lägga ut bilder men puss:...

Ovido - Quiz & Flashcards