corneliahutter

Direktlänk till inlägg 13 november 2012

Svar på frågor

Av cornelia hutter - 13 november 2012 12:08



1. Hur gammal är du om fem år?
17 år ;)


2. Vem var den sista du träffade?
Pappa<3

3. Hur lång är du?
155 cm typ



4. Vilken var den senaste film du sett?
Mannen med jäenmasken


5. Är dina föräldrar gifta,sambos eller skilda?
Skilda:(

6. Vilken ögonfärg har du?
Brun;)

7. Gillar du någon just nu?
Japp;)

8. Vem fick dig att skratta senast?
Caroline (min syster)

9. Har du stationär eller bärbar dator?
Både stationär och bärbar dator;)

10. Vilken är din favoritglass?
Ben and Jerrys alla dom har gjort;)

11. Vad dricker du till frukost?
Olika men oftast te eller oboy

12. Vill du ha barn?
Ja i en snarare framtid

13. Har du hånglat?
Det ni;)

14. Är du glad?
Klart jag är;)


15. Vilken färg gillar du?
Kan inte säga att jag inte gillar
Någon färg faktiskt;)


16. När är du född?
2000:)


17. Har du någon piercing?
Ja standard i öronen och i naveln;)

18. Singel eller förhållande?
Singel just nu;)

19. Sommar eller vinter?
Klart sommar fast lite
Vinter för då är det jul och jag fyller
År;)


20. Vad ska du göra när du har svarat klart på alla frågor?svara på andra frågor;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cornelia hutter - 31 december 2012 01:24

Hej nu heter min blogg www.nattstad.se/marilynmonroe Följ mig puss:*...

Av cornelia hutter - 30 december 2012 11:59

Hej!! Idag fyller pappa år och därför ska jag på kalas!!

Av cornelia hutter - 30 december 2012 01:18

Tjo idag hände det inte alls mycket men har typ myst med Nea,Carro och catta så mysigt;) Men åt lite gott idag och har även fått massa nya grejer kommer mer bilder och videosar imorgon puss:*...

Av cornelia hutter - 29 december 2012 10:17

Tjo Idag har jag inte gjort något än så länge för vaknade precis men puss:*...

Av cornelia hutter - 29 december 2012 00:56

Tjo,idag har jag gjort nada har bara gått runt i mysbrallor och spelat sims 3 Köpte det igår och jag är grymt nöjd med mitt köp,men idag är det fredag eller för vissa lördag men ja har typ inget att skriva men tänkte mer lägga ut bilder men puss:...

Ovido - Quiz & Flashcards